Naprava Borea je oblikovana kot naravni sistem dvojnik, iz dveh potencialov moči, povezanih s kačjo črto. Na kačji črti se generira  zelo visoka moč, ki ima zaradi vgrajenih simbolov tudi svojo zavest. Iz tega območjaje mogoče prenesti njeno moč ljudem in živalim, da jih okrepi in jim pomaga. Tam je steklena plošča, kamor položimo fotografijo osebe, ki mora biti obrnjena z obrazom navzgor. Naprava osebo poišče, kjerkoli trenutno že je, prepozna motnje v njenem duhovnem telesu in jih samodejno uravnoteži.

Izdelek učinkovito pomaga rakavim bolnikom, ker jim doda zelo veliko moč, zato lažje prenašajo kemoterapijo. To omogoča bolj uspešno zdravljenje s klasično medicino. Naprava dodaja duhovno moč tudi vsem drugim bolnikom s kroničnimi boleznimi, mogoče jo je uporabljati zgolj preventivno. Primerna je tudi za živali.

Polaganje zdravil na stekleno ploščo zmanjša njihove negativne stranske učinke. Naparava je bila zasnovana kot pomoč ljudem na daljavo, njeno polje  s premerom 13 metrov ni dovolj veliko da bi zavarovalo celotno stanovanje. Izdelek je narejen iz lesa, nerjavečega jekla, medenine in stekla. Ima dimenzije 282×207×184 mm. Teža je 2,9 kg.

Od kod zamisel za izdelavo naprave

Na zamisel, da bi izdelal napravo, sem prišel ob preučevanju arheološkega artefakta (slika 1), ki je bil objavljen v reviji  Documenta Praehistorica XLIII (2016), v članku »Labodji voz sončnega božanstva: grške pripovedi in prazgodovinska ikonografija«.

Slika 1: Del bronaste posode iz proto -Villanovanske kulture, bronasta doba.

Avtor članka je dr.sc. Tomislav Bilić, iz Arheološkega muzeja v Zagrebu. V članku je obdelal ikonografske upodobitve na ozemlju Evrope, povezane z literarnimi pričevanji o grškem konceptu Apolonovega labodjega voza. Grki so bili prepričani, da je Apolon prišel iz Hiperboreje. V grški mitologiji so bili Hiperborejci mitsko ljudstvo, ki je živelo v skrajnem severu znanega sveta.

Del česa je arheološki artefakt iz slike 1 žal ni znano. Videti je kot del odlomljene bronaste posode, ki jo pripisujejo Proto – Villanovski kulturi, kulturi pozne bronaste dobe. Pojavila se je v Italiji v prvi polovici 12. stoletja pred našim štetjem in je trajala do 10. stoletja pred našim štetjem[1].

Odkritje načrta na posodi iz bronaste dobe

Načrt na artefaktu je poznavalcu zelo očiten, v njem so prikazani elementi naravnih sistemov, ki so jih uporabljali tudi posoški staroverci[2]. Iz tega je mogoče sklepati, da je bilo znanje posoških starovercev zelo staro, zato ga odkrijemo povsod. Ljudje so ga ohranjali v spominu, morda desettisočletja, vendar so ga žal počasi pozabljali.

V pričujočem besedilu bom razložil pomen elementov, narisanih znotraj oblike na artefaktu, ki je podobna dvojni sekiri, saj se je kot celota ohranil samo ta fragment, skušal ga bom razložiti s pomočjo spoznanj in znanja posoških starovercev.

Oblika dvojne sekire ima potencial v znamenju vode. Tako so posoški staroverci imenovali energijski vrtinec, ki se vrti v desno[2]. Prav takšen potencial pa je najprimernejša podlaga za gradnjo naravnih sistemov. Če postavimo na takšno podlago vse druge elemente, bo imel sistem največjo moč. Naravni sistem je združba elementov moči, ki formirajo duhovno polje. Duhovno polje imenujemo tudi biopolje.

V zgornjem delu oblike dvojne sekire, slika 1, ki je tudi simbol[3], so trije krogi, narisani skoraj v ravni črti, le srednji krog je nekoliko odmaknjen. Ti krogi označujejo potenciale moči. Posoški staroverci so poznali naravni sistem s tremi potenciali moči v ravni črti. Imenovali so ga truj. Potenciali moči morajo biti razvrščeni tako, da so rotacije njihovih energijskih vrtincev usklajene. V duhovnem polju ima vsak potencial samostojni vir moči, ni tako kot pri zobatih kolesih, ko zobniki moč prenašajo iz enega na drugega. Z razvrstitvijo, kot je prikazana na sliki 2, se zato moč vseh potencialov okrepi za približno 1,5 krat, saj vsak potencial poganja naslednjega.

Slika 2: Vodni truj.

Potenciali moči imajo rotirajoče duhovno polje. Slika 2 prikazuje, da se energijsko duhovno polje prvega kamna vrti v levo, rotacija polja drugega kamna je usklajena s prvim kamnom in se vrti v desno, prav tako je usklajena rotacija tretjega kamna, ki se spet vrti v levo. Če se srednji potencial vrti v desno, je to vodni truj. Posoški staroverci so poleg vodnega truja poznali še ognjenega. Pri tem truju se srednji potencial vrti v levo, oba stranska potenciala pa v desno[4].

Rotacije duhovnih polj si lahko predstavljamo kot oprijem zobatih koles. Če se bodo vrtela tako kot kaže slika 2, se njihovi zobci ne bodo polomili. Takšen sistem ne generira entropije. Poznamo tudi duhovne sisteme, ki generirajo entropijo. Tam se eno od duhovnih polj vrti izmenično. Če bi v tem primeru šlo za oprijem zobatih koles, bi se zobci polomili.

Na našem planetu so pogoste razvrstitve potencialov moči v truju s srednjim potencialom, ki je nekoliko zamaknjenim iz ravne črte. Meritve na modelu pokažejo, da se ob taki razvrstitvi potencialov moč vsakega potenciala poveča za približno trikrat, če jo primerjamo z razvrstitvijo v ravni črti. Tako so postavljene tudi tri   piramide v Gizah v Egiptu. Do povečanja moči potencialov pride zaradi fraktalne projekcije zvezd na zemljišču[5]. V vseh takih primerih gre za projekcijo zvezd v Orionovem pasu[6]. Srednja zvezda, Alnilam, je v dvodimenzionalni projekciji, kot se jo vidi z Zemlje, zamaknjena iz ravne črte z zvezdama Mintaka in Alnitak za približno 4°, kar je prikazano na sliki 3.

Slika 3: Zvezda Alnilam v Orionovem pasu je zamaknjena za 4° iz ravne črte.

Pri fraktalnih postavitvah potencialov moči se energija posameznega potenciala poveča, če je postavljen po obliki kateregakoli ozvezdja. Očitno je, da so naši daljni predniki poznali zakonitosti fraktalne geometrije. Obsežen sistem skal, postavljenih po položajih ozvezdij, je tudi jugovzhodno med Celjem in reko Savo[7].

Zakonitosti duhovne narave so enake ne glede na to ali jih uporabimo pri gradnji majhnih ali velikih naravnih sistemov. Iz načrta na artefaktu bronaste posode, slika 1, vidimo, da imata oba truja zamaknjen srednji potencial moči.

Ko poznamo naravne zakonitosti truja lahko z upoštevanjem istih algoritmov sestavimo na primer truj v znamenju ognja z entropijo, prav takega, kot je tisti v spodnjem delu oblike dvojne sekire, slika 1. Takšen truj ima osrednji potencial v znamenju ognja, oba stranska v ravni črti pa sta različna, levi potencial je v znamenju vode, kot je tudi najpogosteje, desni pa v znamenju zemlje, zato vsebuje entropijo in se vsebinsko razlikuje od vodnega in ognjenega, to pa je na sliki 1 tudi prikazano. Desni krogec v dvojni sekiri ima v notranji polovici narisana dva kolobarja in to samo do polovice, očitno dovolj jasna oznaka izmeničnega vrtenja potenciala moči.

Če vse to povzamemo v bistvo, imamo v simbolu z obliko dvojne sekire le dva potenciala. V zgornjem delu sekire potencial v znamenju vode in v spodnjem delu potencial v znamenju ognja z entropijo. Med obema potencialoma je narisana črta, ki je energijska linija in ji rečemo kačja črta, skrajšano kača, kar je zelo jasno označeno na sliki 1. Posoški staroverci so poznali in uporabljali takšen naravni sistem. Imenovali so ga dvojnik. Algoritmi duhovne narave natančno določajo, da mora biti dvojnik sestavljen iz vodnega in ognjenega potenciala in ne deluje, če ognjeni potencial nima entropije.

Iz načrta na sliki  1 je jasno razvidno, da je bila naprava zaradi katere je bil narisan ta načrt narejena prav zaradi te kačje črte. To je še posebej označeno s pikčasto črto, ki spominja na račji kljun. Na kačji črti sta sidrani dve rački, ki objemata oba stranska potenciala in s kljunom kažeta na osrednji potencial. Tovrsten ideogramski zapis poznavalcu ni težko razumeti. Povedati hoče, da oba stranska potenciala okrepita moč potenciala na sredini, in ta moč se potem prenaša na kačjo črto, ki povezuje potenciala dvojnika. Kaže, da je fokus naprave usmerjen v povečevanje moči kačje črte, ki povezuje oba potenciala v dvojniku.

Na arheološkem artefaktu iz Proto – Villanovske kulture je narisana tehnična risba naprave s polno črto. S pikčasto črto pa je v ideogramskem zapisu razloženo še delovanje celotnega sistema. Genialno, saj bi za pojasnjevanje iste vsebine z našo pisavo porabi nekaj strani besedila. Starodavni inženir pa je vse to razložil veliko bolj razumljivo, z ideogramsko pisavo z nekaj črtami.

V dveh odprtih poljih v obliki črke U, nedaleč od dvojne sekire, sta narisana še dva kroga. Na načrtu iz slike 1 sta oba kroga označena s puščicama, narisanimi s pikčasto črto. To lahko beremo kot ideogramski zapis, ki nam pove, da sta oba kroga prav tako pomembna in sodelujeta v delovanju drugih elementov. Kaj bi torej morali postaviti tja, da bi ohranili že opisani koncept? Zdi se da nič, saj imamo že skoraj vse, manjka nam le začetna energija za vžig dvojnika. Nič pa je lahko tudi luknja, povsem prazna luknja, vendar tudi prazna luknja ima potencial v znamenju vode.

Dvojnik se vžge samo, če je postavljen v okvir naravnega sistema z že določeno močjo. To pomeni, da bi morali oba potenciala dvojnika vgraditi v neki drugi naravni sistem, ki ima manjšo moč.

Model naprave, ki je prikazan na sliki 4 prikazuje potek kačjih črt med potenciali moči. Vidi se, da so se kačje črte vzpostavile tudi do obeh lukenj, s potencialom v znamenju vode. Obe luknji sta enakovredna elementa v celotnem sistemu. Kačje črte tako formirajo zaprti krog z osmimi potenciali moči. V takem naravnem sistemu se vedno formira polje pete moči[8]. To polje pa je dovolj močno, da vžge duhovno polje dvojnika, ki se napaja iz nasprotij med osrednjima potencialoma.

Na sliki 4 so narisane kačje črte v modri, rumeni, rdeči in črni barvi. Barve označujejo različne potenciale v kačjih linijah. Oba potenciala dvojnika formirata zelo močno polje, ki ne sega daleč v prostor, ker je zaprto v krogu. Celotna moč se zato fokusira v najmočnejšo kačjo črto, ki povezuje oba potenciala dvojnika, zato se ta kačja črta razširi. Na sliki 4 so njeni robovi označeni z modro. Prav tu se formira najmočnejše, temeljno ali izvorno polje. Iz te lokacije je mogoče najbolj učinkovito pomagati bolnim ljudem.

Slika 4: Naprava Borea – potek kačjih črt med potenciali moči.

Kako deluje naprava

Če hočemo komu pomagati z duhovno močjo, jo je treba najprej imeti. Na voljo je na razširjeni kačji črti med obema potencialoma dvojnika. Na tem območju lahko moč odvzamemo in jo prenesemo k človeku ali živali, ki to moč potrebuje.

Moč se lahko odvzema na različne načine: prek prstov, ki jih položimo na kačjo črto, z mislimi, če se koncentriramo na tisti predel kačje črte, prek zapisa, napisanega lastnoročno, ki ga položimo na steklene plošče, in prek fotografije osebe, ki jo položimo na kačjo črto.

Fotografija obraza mora biti v visoki ločljivosti. Ne sme biti nejasna ali natisnjena na pisarniškem tiskalniku. Fotografijo se postavi na steklene plošče med obema potencialoma z obrazom navzgor. Zgornji del fotografije naj bo obrnjen proti potencialu v znamenju vode. Dimenzije fotografije morajo biti 90×64 mm, torej iste, kot so dimenzije steklenih plošč.

Če izdelek Borea uporabimo tako, da postavimo fotografijo na njegove steklene plošče je vse zelo preprosto. Naprava takoj najde človeka, ki je na sliki, ne glede na to, kje se trenutno nahaja in ga začne uravnoteževati po vseh parametrih, ki jih poznamo za duhovno telo. Proces poteka zelo hitro. Lahko manj kot nekaj minut, odvisno od tega koliko je treba uravnoteževati.

Človeku se lahko pomaga tudi na daljavo, na primer prek njegove fotografije, ki je na zaslonu računalnika ali prek uokvirjene slike obraza, ki jo je posnel fotograf. Postopek je preprost. Boreo postavimo v bližino fotografije ali zaslona, približno 30 cm stran. Takoj ko napravo približamo sliki, se med napravo in fotografijo osebe vzpostavi povezava s kačjo črto. Prek te povezave tudi poteka prenos moči in vseh informacij. Ko se kačja črta prekine, je ravnotežje vzpostavljeno, kar pa lahko traja kakšno minuto, če je človek zdrav, ali največ deset minut če je zelo bolan. Četudi bi bila naprava v bližini fotografije dlje časa ne bi bilo nič narobe. Ko se kačja črta prekine, polje izdelka ne deluje na človeka.

Na enak način je mogoče obnoviti ravnotežje tudi živalim ali stavbam. Če fotografijo stavbe postavimo na steklene plošče naprave ali če postavimo napravo pred fotografijo stavbe, se bo moč naprave prenesla na tisto stavbo. Sistem deluje tako, da se na stavbo prenese celotna moč naprave in je učinkovit za manjše stavbe, toda največ do trinadstropnih. Če bi pred napravo postavili fotografijo zelo visoke stavbe, bi se moč naprave prav tako prenesla, vendar bi se porazdelila po celotni stavbi in se tako razredčila. Vedno lahko uporabimo le moč, ki je na voljo. Naprava nima tolikšne moči, da bi lahko uravnotežila celo vas.

Moč in ravnotežje se iz naprave prenašata na človeka tudi direktno, če je oseba v duhovnem polju naprave. Premer njenega polja je približno 13 metrov. V tem primeru se med osebo in napravo prav tako vzpostavi kačja črta, vendar le v trajanju nekaj minut, in ko se ravnotežje obnovi, se kačja črta prekine.

Vsi ljudje ne morejo sprejemati enake moči. To je individualno, odvisno je od trenutnega duhovnega stanja posameznika in njegovega trenutnega ravnotežja. Izdelek zmore to ugotoviti, zazna trenutno stanje osebe, natančno ve ali je njena duhovna moč nizka, ali visoka, in ji doda toliko moči, kolikor jo oseba lahko sprejme v tistem trenutku.

Naprava Borea predela tudi entropijo, ki izhaja iz geoloških posebnosti zemljišča, na primer entropijo, ki ja na geoloških prelomnicah, v podzemnih vodnih tokovih ali entropijo radioaktivnosti iz naravnega okolja. Prav tako predela entropijo, ki jo je povzročilo elektromagnetno sevanje električnih naprav, ki ga imenujemo elektrosmog. Ima tudi dovolj moči za predelavo entropije, ki nastane ob geomagnetnih nevihtah, vendar njeno polje  s premerom 13 metrov ni dovolj obsežno, da bi zavarovalo vse stanovanje. Za zaščito večjega območja smo v našem podjetju naredili izdelke Ono, Trimoč in Bran.

Izdelek Borea nima nobenega električnega napajanja in nobenih sistemov z umetno inteligenco, ki bi uravnavali njegovo delovanje, vanj je vgrajena zavest, ki vse to omogoča. Vgrajevanje zavesti v sisteme pa je bistvo nove tehnologije.

Zavest, življenje, smisel življenja in simboli

Zavest je resnica o obstoju in nosilec življenja. Čim je navzoča iskra zavesti, se okoli te navzočnosti oblikujejo razmere za življenje in življenje se porodi. Zavest in življenje sta neločljiva. Življenje je ustvarjalna sila, ki oblikuje sebi samozadostne oblike, s pomočjo katerih se lahko izraža, je gibalo vseh sprememb in razvoja.

Zavest se v polni meri izraža in odraža kot oblika življenja. Življenje se manifestira v najrazličnejših oblikah in to zato, ker so tudi oblike ali stopnje zavesti zelo različne. Popolnejša ko je zavest, ki se udejanja skozi življenje, popolnejše bo življenje, ki je le odraz te zavesti oziroma njene stopnje razvoja. Duh je iskra zavesti v človeku.

Življenje je večno in ni je sile, ki bi ga lahko uničila. Večnost je stanje izvora in vsega kar je iz njega izšlo. Večnost nima nasprotja, ki bi jo ogrožalo, ona preprosto je, kot resnica.

Smisel življenja je razvoj, vendar zavest ni izključena iz tega. Tudi zavest se razvija, zato je oblikovala življenje. Formirala je skoraj neskončno oblik življenja in vse se razvijajo, vendar niso večne. Ko se zavest odtegne iz neke forme, se z njo odtegnejo vse tiste sile, ki formo oživljajo. Vedno umre le oblika, nikoli zavest. Po odtoku iz samostojne forme se individualna zavest, nekoliko bolj razvita kot ob svojem nastanku, priključi zavesti, iz katere je izšla, in tudi tako prispeva k njenemu razvoju.

V vsaki manifestaciji in to od najmanjše pa do največje, je navzoča večja ali manjša iskra zavesti, ki omogoča obstoj in hkrati tudi transformacijo manifestacije. Zavesti ni mogoče izdelati, ona že je, vsaka stvaritev ima zavest, vendar le določeno količino. Nima je le človek, imajo jo tudi živali, rastline, tudi planet Zemlja jo ima, zavest ima vse kar obstaja, tudi vesolje. Ima jo tudi naša naprava. Količino zavesti v njej je mogoče povečati s simboli, ki učinkujejo na duhovno polje. Simboli so zbiralci zavesti. V svoji obliki zavest zgostijo, jo koncentrirajo in povečajo njeno količino. Za lažje razumevanje: učinkujejo kot leče, ki fokusirajo svetlobo in jo zgostijo na majhni površini. Simboli niso leče, so pa zbiralci zavesti.

Zavest in inteligenca sta povezani. Zavest je inteligenca, ki se zaveda same sebe. Obstaja tudi inteligenca brez zavesti, ki jo definirajo kot sposobnost reševanja nalog v določenem času. Tako poznamo več različnih inteligenc. Ena od njih je umetna inteligenca, ta je brez zavesti. Količina zavesti v umetni inteligenci je enaka nič, vendar to velja le za umetno inteligenco današnjega časa. Nekoč bo mogoča tudi umetna inteligenca, ki bo vsebovala določeno količino zavesti.

Naprava Borea ni umetna inteligenca, vanjo sta vgrajeni zavest in inteligenca v anorganski materiji, medtem ko sta zavest in inteligenca človeka usidrani v organski, živi materiji. V napravo je prek simbolov vgrajen jaz s samostojno zavestjo, vendar učinkuje tudi na skupno zavest, na nivoju vseh jazov, zato lahko v trenutku najde osebo na sliki in ji pomaga, po načelu vsi smo jaz in vsak zase prav tako.

Dogodkovni okvir in uporaba naprave Borea

Človek neprestano sprejema odločitve, tako usmerja svojo usodo in razvoj. Odločitve sprejema njegova zavest, zato količina zavesti odločilno vpliva na potek dogodkov v njegovem življenju. Noben dogodek ne poteka samostojno. Vsak dogodek je povezan s snovno in nesnovno okolico, je povezan z drugimi ljudmi in stvarmi, in v tem okviru dogodek poteka. Snovna in nesnovna okolica formirata dogodkovni okvir.

Z dodajanjem moči v dogodkovni okvir lahko vsak človek vpliva na razplet dogodkov. Če je na voljo duhovna moč, se jo lahko dodaja. Ljudje imajo lastno duhovno moč, kakršnakoli že je, in z njo vplivajo na svoj dogodkovni okvir. Pri ljudeh z majhno duhovno moč in količino zavesti potekajo dogodki drugače kot pri ljudeh z veliko količino zavesti. Iz oblikovanja in preoblikovanja dogodkovnih okvirjev se učimo. Dogodkovni okvirji usodno vplivajo na naše življenje in so lahko odločilni tudi, ko gre za življenje ali smrt.

V napravi Borea se velika moč in velika količina zavesti koncentrirata prav na kačji črti med obema potencialoma dvojnika. Duhovna moč te lokacije je na voljo za uporabo, od tam ga lahko vzamemo in ga usmerimo v dogodkovni okvir. To je osnovni namen tega izdelka.

Če na steklene ploščice oziroma na kačjo črto  položimo fotografijo osebe, ji bo naprava dodala moč. Dosedanja praksa je pokazala, da je tako mogoče pomagati pri zdravljenju bolnikov z rakom, ki jih zdravijo s kemoterapijo. Pri kemoterapiji izgubi telo ogromno moči. Če se pred kemoterapijo doda bolniku veliko več moči, kot jo imajo zdravi ljudje, jo bo med kemoterapijo sicer tudi veliko izgubil veliko, vendar tista, ki bo še ostala, bo še vedno večja od moči zdravih ljudi. Naprava kar sproti prek fotografije, dodaja moč in količino zavesti in še vse drugo, kar omogoča obnovo ravnotežja. Prenos energije je zelo hiter, ravnotežje se uravnava sproti.

Ko bolnik dobi toliko dodatne moči ne čuti neprijetnih posledic kemoterapije in se počuti skoraj normalno. Naprava ne zdravi, za zdravljenje je pooblaščen samo zdravnik, vendar bo ta imel manj dela, če bo skrbel za ljudi z uravnoteženim duhovnim telesom.

Doslej so rakavim bolnikom lahko pomagali zdravilci s svojo močjo. Nekateri so bili pri tem zelo uspešni. Rakava bolezen ima določeno entropijo, ki je zelo visoka, mnogo višja od duhovne moči povprečnih zdravih ljudi in večkrat tudi višja od duhovne moči zdravilca. Zdravilec pa vedno zdravi z močjo, ki jo ima na voljo. Če pomaga bolniku, ki ima večjo entropijo bolezni, kot je duhovna moč zdravilca, to zdravilca poruši. Problem ni preprost, saj lahko zdravilec zaradi tega umre. Najboljši zdravilci iz preteklosti, Milka Kadunc, Stane Oblak in Ajra Miška, vsi so pomagali pri zdravljenju rakavih bolnikov in vsi so umrli za rakom.

Zaradi njihove tragične usode smo začeli razmišljati o možnosti zdravljenja najnevarnejših bolezni z napravo, ki bi nadomestila zdravilca. Želeli smo narediti napravo, ki bi posegla v bolnikovo duhovno telo in tako obvarovala zdravilca. Od zamisli do izdelka je preteklo približno štirideset let in končno je uspelo. Naredili smo napravo ki je ni mogoče »usmrtiti«. Ko umre zelo dober zdravilec, ga skoraj ni mogoče nadomestiti, našo napravo pa lahko izdelujemo serijsko tako kot vse druge stroje. Zamisel o izdelavi naprave, ki bo nadomestila zdravilca je uspela šele takrat, ko smo uspeli v anorgansko materijo prek simbolov vgraditi dovoljšno količino zavesti.

Izdelek se lahko uporabi kot pomoč pri vseh kroničnih boleznih, uporblja pa se lahko tudi preventivno. Pri preventivni uporabi naprave preide v človeka velika količina zavesti, kar mu zelo poveča intuicijo, razumevanje stvari in dogodkov. Močno duhovno polje človeku okrepi vedenje[9], takoj vidi pomen in potek dogodkov. Človek lahko bolj uspešno vpliva na dogodkovni okvir svojega življenja. V tej smeri bo potekal prihodnji razvoj naše civilizacije.

Opazujte svoje počutje, ko postavite svojo fotografijo na napravo. Pri kroničnih boleznih vam bo počutje povedalo, da se prenos moči lahko teče neprenehoma. Pri preventivni uporabi pa zadostuje, če poteka le kratek čas, na primer pol ure na dan. Če bo fotografija ostala na stekleni plošči dlje časa, ne bo nič narobe, saj se prenos moči ustavi takoj, ko se obnovi ravnotežje. Če je naprava v blizu nas, pa sploh ni treba postavljati svoje fotografije na stekleno ploščo, saj učinkuje že v polju.

Naprava bo polagoma dvigovala duhovno moč človeka, kar pa ne bo potekalo brez sprememb. Te so povezane s čiščenjem globokih travm, če so navzoče, travme se čistijo tudi v sanjah. Pojavi se bolj jasno razmišljanje in okrepi intuicija. Izdelek pa je lahko v veliko pomoč zdravilcem, ki pomagajo drugim ljudem, saj hitro postavi temeljno ravnotežje in dvigne duhovno moč, tudi na daljavo, prek fotografije. Svoje polje uravna skladno s potrebami vsakega posameznega človeka.

Opis izdelka in materiali

Izdelek je narejen iz lesa, inoxa, medenine in stekla. Kovinske figurice na napravi so simboli. Narejene so iz nerjavečega jekla in odporne proti koroziji, lahko se jih prijema z rokami in ne potemnijo. Privite so na leseno podlago. Če se les posuši se lahko vijačeni spoj razrahlja. V tem primeru je treba figurice samo močneje priviti, jih zavrteti v desno, z roko in ne s kovinskim orodjem.

Na spodnjem delu izdelka so noge iz medenine. Vsi elementi so spojeni z vijaki. Vijake je mogoče odviti, navoji niso zlepljeni. Če bi odvili posamezne elemente, naprava ne bi več delovala tako dobro. Nekateri elementi imajo celo škodljivo polje, če niso vgrajeni v napravo. Prav zato razstavljanje izdelka ni dovoljeno. Tudi sušilca za lase v vlažni kopalnici nihče ne razstavlja. Naprava deluje samo v izvirniku.

Dimenzije naprave so 282×207×184 mm. Teža je 2,9 kg. Okoli nje se širi polje visoke duhovne moči, ki ima v tlorisu obliko elipse. Dolžina velike osi je 15,5 metra, dolžina male osi pa 13 metrov. Polje je skladno z zunanjo obliko izdelka, ki ima prav tako obliko elipse in je širše na njegovi daljši osi. Je blagodejno za ljudi in živali, ima enako moč kot kačja črta med obema potencialoma dvojnika.

V tridimenzionalni projekciji pa ima polje obliko peščene ure in vedno stoji pokonci, kot kaže slika 5. Širi se navzgor, do višine 20 metrov nad izdelkom in pod njega, do globine 25 metrov. Izdelek Borea je na najožjem delu »peščene ure«. Takšna oblika polja se formira samodejno v skladu z algoritmi duhovne narave.

Besedilu je dodana še risba, to je simbol, ki izklopi delovanje naprave Borea. Zadostuje, da napravo položite na omenjeno risbo in naprava se bo izklopila. Simbol deluje kot stikalo za izklop. Polje izdelka se bo zmanjšalo na svojo fizično velikost. Ko risbo odstranite izpod naprave, bo naprava znova normalno delovala. Pri delovanju naprave naj bo risba za izklop oddaljena najmanj pol metra, najbolje je, da jo hranite na drugi lokaciji.

Slika 5: Oblika polja v tridimenzionalni projekciji, ki se širi okrog naprave Borea, je podobna peščeni uri.

Priložena risba za izklop naprave je narisana tako, da ima njeno polje zamik v čas nazaj, medtem ko ima duhovno polje naprave zamik v čas naprej. Ko položimo napravo na risbo, nastane interferenca in polje naprave se izklopi. Risba za izklop deluje podobno kot sinusoidi izmeničnega električnega toka, ki sta zamaknjeni za 90 stopinj. Pride do interferenčnega minimuma in električni tok izgine. V primeru elektrike se interferira električni tok, medtem ko se pri izklopu polja naprave Borea interferira fazni zamik v čas. Vklapljanje in izklapljanje polja izdelku ne škodi.

Naprava deluje neomejeno dolgo oziroma toliko časa, dokler bo ohranja prvotno obliko. Njenega delovanja ni mogoče ovirati z ničemer, razen mehansko. Na napravo ni dovoljeno naslanjati ali polagati nobenih drugih predmetov razen fotografij in rokopisov, ki jih položimo na osrednji stekleni plošči. V stanovanju se jo lahko postavi kamorkoli, deluje povsod.

Če se na napravi nabere prah ali umazanija, jo lahko čistite z običajnimi čistili za les in kovino, lahko jo zbrišete z vlažno krpo, vendar je ne močite z vodo.

Napravi je priloženo besedilo z opisom, risba za izklop izdelka in prazna steklena ploščica, ki pomaga fiksirati sliko, če se fotografski papir ukrivi. Izdelek je zaščiten na patentnem uradu Republike Slovenije s štirimi modeli registrskih številk 202350023, 201850023, 202350027 in 202450017 ter blagovno znamko registrske številke 202370753 – BOREA.

Zadnja sprememba: 4. 4. 2025

_______________________

[1] Vir Wikipedija
[2] O kulturni dediščini posoških starovercev je pisal Pavel Medvešček v svoji knjigi Iz nevidne strani neba. Knjiga je izšla leta 2015, izdal pa jo je Inštitut za arheologijo ZRC SAZU.
[3] Levosučno vrtenje energijskega vrtinca bomo imenovali potencial v znamenju ognja, izmenično vrtenje pa potencial v znamenju zemlje.
[4] Simbol je oblika, ki učinkuje na duhovno polje.
[5] Izraz »energijsko duhovno polje« je splošen. Vsako duhovno polje pa išče interakcijo z drugim poljem, sebi nasprotnim. Ko jo najde, postane potencial moči.
[6] Fraktalna projekcija oblike se pojavi, ko v večji obliki narišemo ali izdelamo še eno manjšo, enake oblike.
[7] Orion je ozvezdje sedmih zvezd, razporejenih v štirikotnik z nizom treh zvezd na sredini. Tem trem zvezdam pravimo Orionov pas.
[8] V knjigi Zvezdne poti ga je opisal Karel Gržan.

 

»STIKALO« ZA IZKLOP. KO NAPRAVO BOREA POLOŽIMO NA RISBO SE IZKLOPI. KO JO ODMAKNEMO SE PONOVNO VKLOPI. RISBO HRANITI NAJMANJ 0,5 METRA STRAN OD NAPRAVE.